Anti Aging

Gerçek Anti-Aging fiziki, ruhsal, zihin ve enerji bedenlerinin birbirleriyle uyumlu çalışmasını sağlayarak hangi yaşta olursa olsun kişilerin hayatının ilk baharında olduğu gibi davranması, düşünmesi ve hissetmesidir. Daha sağlıklı ve daha genç olmak için...

YAŞANTINIZ BOYU GENÇLİK..

- Anti-Aging nedir?
- Anti-Aging amacı nedir?
- Anti-Aging uygulama nasıl başlar?
- Anti-Aging Uygulamanın Faydaları
- Anti-Aging programlarında neler yapılır?

Anti-Aging nedir?
    Anti-Aging ekonomik problemlerini halletmiş, buna rağman kaçınılmaz sonuca hızla giden insanların gençlik fonksiyonlarına sahip  olmak istemesiyle başlamış, daha uzun ve daha sağlıklı bir yaşam sürmek istemeleri ile devam etmiştir. O nedenle tanımlar da bu isteklere paralel olarak geliştirilmiştir.
    Anti-Aging kelime anlamı olarak "yaşlılığa karşı" demektir. Anti-Aging yaşlanmayı mümkün olduğu kadar yavaşlatmak ve vücudun bir bütün olarak orantılı ve sağlıklı yaşlanmasını sağlamak amacıyla uygulanır. Bazı kişiler yaşlanmayı durdurmak derler. İçinde yaşlanmayı durdurmak vardır ama anti aging bu değildir. Kimi yaşlanmanın durdurulacağına inanmaz ve sağlıklı yaşlanma der. Bu da doğrudur ama Anti-Aging bu da değildir. Kimi de önleyici tıp der. Anti-Aging in içinde bu da vardır ama bu da değildir. Kimi tamamlayıcı tıbbı esas alır. Anti-Aging içinde tamamlayıcı tıp da vardır ama ne yazık ki o da değildir. Anti-Aging;
· Vitamin kullanmak,
· Detoks yapmak ,
· Antioksidan kullanmak ,
· Şelazyon tedavisi ,
· Fitoterapi ,
· Aromaterapi ,
· Hormon kullanmak,
· Metabolizmayı düzenlemek ,
· Kilolardan kurtulmak,
· Ozonterapi,
· Diyet programları uygulamak,
· Cildi güzelleştirmek,
· Vücudu şekillendirmek,
Anti-Aging'in içinde bunların hepsi vardır ama hiç biri tek başına antiagingi karşılamaz.
     Gerçek anti-aging, fiziki, ruhsalzihin ve enerji bedenlerinin birbirleriyle uyumlu çalışmasını sağlayarak hangi yaşta olursa olsun kişilerin hayatının ilk baharında olduğu gibi davranmasını, düşünmesini ve hissetmesini sağlamak için yapılan her tür girişimdir. Tabii dış görünüşü de buna paralel olarak daha genç olacak ve en önemlisi kanser, kalp hastalıkları vb hastalık risk faktörleri yok olacağı için pek çok hastalığın olmadığı ve olmayacağı bir dönem yaratılacaktır. Eğer bu dört faktör birbiriyle en üst seviyede %100 uyumlu olursa artık kelimelerin ifadede yetersiz kalacağı bir durum yaratmış oluruz.

Anti-Aging amacı nedir?
    Anti-Aging uygulamasında hedef, yaşlanma sonucu hastalanmaları önlemek, güç kaybını engellemek ve daha uzun süre genç kalmayı sağlamaktır. Yaşlanma aşamaları günümüzde ölçülebilmekte ve değiştirilebilmektedir. Anti-Aging uygulamasında insanların ileri yaşlarda yakalanabilecekleri hastalıklar, vücuttaki hormonlar ve maddeler belirlenir ve dengelenir.
    Vücudun hücrelerden oluştuğu bilgisinden yola çıkarsak her bir hücrenin sağlıklı yaşayacağı bir ortamı oluşturmak demektir. Cilt dokusunu ve bağlayıcı hücreleri yenilemek, hormonal dengesizlikleri erkek ve kadında ayrı ayrı ele alarak dengelemek, cinsel gücü ve sağlığı arttırmak, yaşlanma sonucu oluşabilecek hastalıklara karşı erken tanı ve önlem almak Anti-Aging 'in uygulama amaçlarından başlıcalarıdır.

Anti-aging uygulama nasıl başlar?
    Anti-Aging programları yaş ilerlemesine bağlı olarak oluşan hastalık risklerini saptayarak gidermeye çalışan, bu yolla uzun ve sağlıklı yaşama ulaşmayı amaçlayan tıbbi tedavilerdir.

Anti-Aging teşhisi bireyseldir. Önce detaylı bir danışmanlık hizmeti ve laboratuar tetkikleri ile başlar ve yaşlılığa özel parametrelerin ölçümleri için çeşitli imkanlar sunar.
    Bilinen normal Check-up kişinin o sanki sağlık durumu hakkında hekime genel bir fikir vermek amacıyla yapılan, şeker metabolizması, kan sayımı, karaciğer fonksiyonları, böbrek fonksiyonları, tiroid fonksiyonları, kolestrol, kan yağlarının tespitini içeren kan testleri ile muayeneden oluşur.
    Anti-Aging check-up kapsamında ise bu yapılan testlere ek olarak, vitamin-mineral düzeyleri, antioksidan kapasite ölçümü, detaylı hormon taraması, osteoporoz, menopoz-andropoz tespiti, immün (bağışıklık) sistem değerlendirmesi, tümör marker (belirleyici) taraması vb. ileri testler yapılır. Bu tarama sonuçları da hekime kişinin sağlık durumu ve hastalık riskleri konusunda çok daha net bilgi vererek teşhis ve tedavi imkanı sağlar.

Biyolojik yaş ölçümü,kemik yaşı ölçümü, damar yaşı ölçümü, ödem durumu ölçümü, bioimpedansmetre ile vücut bileşenlerinin değerlendirilmesi , vücut pH dengesinin ölçümü, enerji kanallarının ve somatomların değerlendirilmesi, doku atıkları ve hücre metabolizmasının ölçülmesi yapılır.

Check-up, koruyucu hekimliğinin ikincil koruma aşamasında yer alan bir sağlık taraması iken Anti-Aging uygulaması bireyleri hem birincil, hem de ikincil koruma anlamında değerlendiren ve üçüncül korumaya ihtiyaç bırakmamayı hedefleyen çok önemli bir uygulamadır.

Anti-Aging Uygulamanın Faydaları
· Hafıza ve kavrama fonksiyonunu güçlendirip konsantrasyonu artırır.
· Yaşlılıkta görülen sinirliliği azaltıp, uyku bozukluğunu giderir.
· Metabolizmayı düzenleyerek enerji seviyesini arttırır.
· Kişinin kendini enerjik ve zinde hissetmesini sağlar.

· Vücuttaki yağ kitlesini %14.8 oranında azaltır.
· Kas kitlesini %8 oranında arttırarak, fiziksel gücü ve kondüsyonu yükseltir.
· Cinsel gücün tekrar kazanılmasını sağlar.
· Egzersiz kapasitesi ve fiziksel aktiviteyi yükseltir. Vücut şeklini düzeltir.
· Ruhi durumunu güçlendirir, sorunlarla başa çıkma potansiyelini arttırır ve tam bir iyilik hali yanında yüksek moral sağlar.
· Vücutta kan akımını düzenler. Kolestrol seviyesini düşürür. LDL (Kötü) kolestrolü azaltır, HDL (iyi) kolestrolü yükseltir.Lipid düzeylerini normale getirir.
· Kemiklerdeki mineral yoğunluğu arttırır.
· Yaşlılıkta zayıflayan immün sistemi kuvvetlendirerek ortaya çıkabilecek hastalıklara karşı korur.
· Yaralanma veya cerrahi müdahalelerden sonra, dokular daha çabuk kaynar ve enfeksiyon riski azalır.
· Yaşlılıkta ince, kırışık ve kuru olan deriyi düzeltir. Cilt daha kalın, elastik ve gergin hale gelir. Başka bir deyimle gençleştirir.

Anti-Aging programlarında neler yapılır?

-Anti-Aging anamnez

-Tüm vücut muayenesi ( jinekolojik, androlojik, ürolojik , kardiolojik ve endokrinolojik muayeneler dahil)

-Dr.Remedy Anti-Aging check-up

-Biyolojik yaş ölçümü