Alzheimer Hastalığı

Eskiden varlığından habersiz olduğumuz hastalıklar her geçen gün artmakta. Siz de kendinizde bu hastalığın olmasını istemiyorsanız ne yapacağınızı biliyor musunuz.

Demansın en sık görülen tipidir. Günlük yaşamsal aktivitelerde azalma, bunama ve bilişsel yeteneklerde bozulma ile karakterize, nörolojik ve psikiyatrik belirtilerin ve davranış değişikliklerinin eşlik ettiği nörodejeneratif bir hastalıktır. Hastalığın seyri dört aşamadan oluşmaktadır. Her evrede hastalık bir adım daha ileri gider ve belirtiler belirgin hale geçer.

Çok dikkat çekici, erken belirtilerinden biri hafıza kaybıdır. Geçmiş hafıza korunmakla birlikte, hastalığın ilerlemesi ile birlikte küçük unutkanlıklar başlar. 10-20 yıl içerisinde bellek, konuşma, hareket ve kişilik bozuklukları karakterize klasik Alzheimer tablosu oluşur.

Alzheimer gibi hastalıklarda, beyin hücresine geçen glikoz azalmıştır. Bu azalma, glikozun hangi dokuya girdiğini gösteren PET incelemelerinde gösterebilir

altaltaltaltalt

altaltaltalt

PHYSİOTRON Elektro Manyetik Alan Tedavisi ile vücuttaki beyin hücreleri de dahil olmak üzere tüm hücrelerin oksijen kapasiteleri artırılması, su, besin maddeleri, mineraller ve vitaminlerce zenginleştirilmek suretiyle yenilenmeleri mümkün kılınmıştır. Böylece yıpranmış, fonksiyonları azalmış, yorgun hücreler yeniden aktif ve diri hücreler haline getirilebilmektedir. Başlangıçta sadece unutkanlığı olan hastanız, bir gün gelecek kendi başına giyinemez, yemeğini yiyemez, yıkanamaz olacak, garip hayaller görmeye, altına kaçırmaya başlayacak ve belki de sizi bile tanımayacak olduğundan, bu tedaviden olabildiğince erken dönemde yararlandırmak önemlidir.